internet ART
     strona główna   extranet   mapa serwisu   praca   kontakt   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
nowości

Lojalność po japońsku

Na zlecenie agencji Coffeeshop powstał serwis programu lojalnościowego Konica Minolta -KIZUNA.

Serwis powstał w oparciu o system WEB interface, wykorzystano moduły systemu zarządzania treścią oraz moduł lojalnościowy.

Program prowadzi agencja reklamowa Coffeeshop (www.coffeeshop.com.pl). Program osadzony jest w realiach japońskich, gdzie resellerzy jak Samuraje walczą o jak najlepsze wyniki zakupowe związane z produktami Konica Minolta.

Moje Dojo - czyli spersonalizowana część serwisu służy do zgłaszania zakupów, oraz do sprawdzania punktacji w programie.

Jest to już 3 program lojalnościowy zrealizowany w oparciu o platformę WEB interface.

Odwiedź serwsi: www.kizuna.pl

« pełna lista aktualności


Serwis internetART.pl wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję politykę prywatności
zamknij